.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی:سبک زندگی دین بنیان را در جامعه نهادینه کنیم
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه باید سبک زندگی دینی و اخلاق بنیان را در جامعه نهادینه کنیم، گفت: این سبک زندگی توسط حوزه و دانشگاه برای جامعه بازخوانی شود.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقرمحمدی لائینی صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی حوزه و دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و شهید فخری زاده، وحدت حوزه و دانشگاه را از برکات انقلاب اسلامی دانست وگفت: آن را باید به عنوان نعمت بزرگ خداوند قدر بدانیم و استفاده کنیم.

 

وی با عنوان اینکه در زمینه سبک زندگی دغدغه‌هایی وجود دارد، تصریح کرد: باید سبک زندگی دانش بنیان، دین بنیان، عقل و اخلاق بنیان تعریف کنیم و آن را به عنوان صنعت و محصول مشترک حوزه و دانشگاه برای جامعه بازخوانی و همگان را به آن فراخوانی کنیم.

 

وی با تاکید بر تداوم راه مقاومت و انتقام از دشمنان یادآور شد: یکی از بهترین شیوه‌های انتقام، حفظ وحدت به عنوان راهکار اساسی است زیرا در صورت اختلاف، خون شهیدان ضایع خواهد شد.

 

امام جمعه ساری با اشاره به تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید برای نظام مقدس اسلامی عنوان کرد برای به ثمر نشستن خون پاک شهیدان باید وحدت داشته باشیم و از دوگانگی پرهیز کنیم.

 

آیت الله لائینی با اظهار اینکه اختلافات قومی، مذهبی، تشتت‌ها و چندصدایی ها سبب ضربه زدن و بازماندن از پیشرفت خواهد شد، گفت: اگر وحدت داشته باشیم و انقلاب ادامه پیدا کند، تمام دنیا انقلابی و اسلامی خواهد شد.

 

وی تاکید کرد اگر ایده شهیدان محقق شود و به بار نشیند، بهترین انتقام خواهم بود و ظهور حضرت امام زمان (عج) و حاکمیت عدل و دین بزرگترین انتقام از دشمنان و استکبار است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه وحدت نیازمند محور و رهبری است، افزود: تشتت سبب ضایع شدن خون شهیدان خواهد شد و باید برای تحقق وحدت، صبر و بصیرت داشت./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.406 seconds.